من معترضم. من به این دولت اعتراض دارم. من به این کشور اعتراض دارم. من به این آدم کشی ها اعتراض دارم. من به این مردم، به این وضعیت، به این آشفتگی و ظلم اعتراض دارم. من به زندگی، به مرگ، به کودکی، به جوانی و به روابطم اعتراض دارم. من به تربیتم اعتراض دارم. من به معلم ریاضی کلاس پنجم اعتراض دارم. من به هندسه اعتراض دارم. من به کتاب ها اعتراض دارم. من به ادبیات و به نویسندگان اعتراض دارم. من به تمام متفکرین، فیلسوف ها، سخنران ها و مجری های تلویزیون اعتراض دارم. من به پشه ها اعتراض دارم. من به لکه ی روی دستم اعتراض دارم. من به این میز، به این صندلی، به خودکاری که به دست گرفته ام، به این هوا، به این گرسنگی، به این نور، به این فضا، به این سردرد ها، به این کاغذ ها، به این اجبار ها و به این ذهن و افکارم اعتراض دارم. من به شما هم اعتراض دارم! من به خودم هم اعتراض دارم. اصلا من به همه چیز اعتراض دارم!!!‏

Comments (0)